marți, 7 februarie 2012

Wishful thinking

"All that we are is the result of what we have thought" - Buddha

Nu stiu cum s-a facut ca intodeauna mi-am dorit lucruri care la prima vedere pareau imposibile pentru mine sau foarte greu de indeplinit. Mai apoi, pe masura ce timpul a trecut mi-am dat seama ca nimic nu este imposibil si ca totul depinde de perceptia mea asupra intamplarilor din viata mea, de mintea si gandurile mele. De cateva luni m-a lovit o usoara depresie ca lucrurile nu merg asa cum imi doresc dar mi-am reamintit ca asta este cea mai gresita abordare pe care pot sa o am.

Fiecare om este responsabil de crearea propriului sau univers si a propriei sale realitati. Asadar, no more negative thoughts from now on ! Am sa ma bucur de ceea ce am, voi multumi si voi fi recunoascatoare pentru familia si oamenii grozavi din viata mea, pentru lucrurile care ma fac sa ma simt fericita, pentru ca sunt sanatoasa si pentru ca am fost inzestrata sa pot mult mai mult decat pot alti oameni. Am sa ma rog sa primesc putere sa accept lucrurile pe care nu le pot schimba si ma voi concentra pe cele pe care mi le doresc si depind de mine. Asa ca let's make some wishful thinking sa vedem cat de repede ajung acolo. 

Sunt sigura ca stiti ca aromaterapia si parfumeria sunt cele mai mari pasiuni ale mele...de fapt, nici nu cred ca mai am alte pasiuni. Visez laborator cu sute de materii aromatice, visez distilerie proprie, visez campuri intregi de flori si plante..

Sursa 
Visand eu cu ochii deschisi prin lumea asta mare a internetului, am regasit-o pe Alexandra Balahoutis, o femeie absolut fascinanta, parfumier, of course. In prima clipa cand am vazut-o m-a frapat frumusetea ei covarsitoare si am fost sigura ca toate creatiile ei sunt speciale: cele mai pure parfumuri realizate din cele mai pure ingrediente, majoritatea obtinute in distileria proprie ! Cat de minunat este asta? Cred ca e visul oricarui creator de parfumuri naturale sa fie prezent in fiecare etapa de fabricatie a parfumului, de la cresterea florilor, fructelor necesare pentru obtinerea uleiurilor esentiale si pana la obtinerea prodului finit. Procesul de creatie se incarca cu si mai multa energie iar rezultatul nu poate sa fie altfel decat magnific.
Asadar, indraznesc si eu sa visez la o ferma intr-un loc asa:
Sursa
Unde sa am o plantatie asa:
Sursa
Oameni dragi cu care sa recoltez flori asa:
Sursa
Apoi sa le sortez asa:
Sursa
Sa le distilez eu cu manuta mea ca un adevarat parfumier asa:
Sursa
Sa supraveghez cum se naste uleiul esential aici:
Sursa
Si aici:
Sursa
Apoi sa creez parfumuri aici:
Sursa
Sa am un showroom ca acesta:
Si o afacere ca aceasta.

N-ar trebui sa fie foarte greu, nu-i asa? 

"When you visualize, you materialize."

















4 comentarii:

endre spunea...

wonderful thoughts,my dear...

Mademoiselle Lorraine spunea...

Foarte frumos spus . De ce nu incerci sa scoti fonduri europene si sa iti cauti partener de afacere?
Mult succes. Te pup

Diana spunea...

Mademoiselle Lorraine: Multumesc. Nu e asa usor cu fondurile europene precum s-ar crede :) In ceea ce priveste partenerii, nu agreez ideea. Prefer sa lucrez singura :) Mersi pt vizita.

Parfumuri spunea...

...

Trimiteți un comentariu

 

Esentele Ameliei Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.