marți, 30 octombrie 2012

Experienta parfumistica I

V-am promis ca in limita timpului disponibil, am sa mai impartasesc cu voi patanii din lumea mea parfumata. 
The other day, m-am inchis in atelier pentru mici experimente. Si dupa ce am pus in practica ideile care-mi venisera seara anterioara inainte de culcare (da, dupa ce ma pun in pat imi incoltesc in minte tot felul de idei:) m-a mai lovit o inspiratie. Sa va povestesc deci. 

Mai tineti minte parfumul cu lavanda si musetel roman marca Les Essences d'Amelie, pe numele lui de scena "Nightwish"? Ia sa vedeti ce m-am gandit eu cu mintea mea mica, mititica. :) Avand in vedere ca se numeste "Nightwish", luand in considerare ca exista si musetel  german care este de o culoare bleu-indigo ireal de frumoasa, ce-ar fi daca as schimba musetelul roman cu cel german in compozitie? M-am pus pe treaba si a rezultat asta: 

In fotografie nu se vede foarte bine, are o culoare albastra verzuie minunata. Dar din pacate asta e singurul lucru minunat la amestecul asta. Are un miros greu, intepator, sufocant de musetel. A impregnat tot atelierul si  mi-a luat cateva ore sa aerisesc. A fost o delectare avand in vedere ca afara erau 4 grade :)
Concluzia: chiar daca are o culoare de basm, mirosul e de departe de a fi de basm. Cel putin pentru nasul meu :))) N-are intrebuintare reala in parfumerie decat in aromaterapie. Dar omul cat traieste invata :)


PS: Albastrul musetelului german este dat de un compus numit chamazulen. Mai multe detalii despre uleiul esential de musetel german in curand pe blogul despre aromaterapie. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Esentele Ameliei Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.