marți, 23 octombrie 2012

Work in progress

Direct din atelier :)
Dragii mei, tineam neaparat sa va informez si aici ce mai fac. Mai avem un pic pana scoatem la lumina imaginea noua a Esentelor. Ce noutati avem: 

- magazinul de pe breslo se va inchide, vom avea propriul nostru site de prezentare si vanzare;
- produsele vor avea ambalaje noi, exclusiviste si speciale asa cum le sta bine unor parfumuri cu asemenea ingrediente pretioase; 
- am reusit sa stabilim parteneriate cu furnizori de uleiuri esentiale certificate organic pentru a fi siguri ca producem parfumuri net superioare din punct de vedere calitativ. 
....si multe altele pe care le voi dezvalui la momentul potrivit. 

Muncim pe branci in fiecare zi in speranta ca pana inainte de Craciun reusim sa ducem la bun sfarsit munca titanica de care ne-am apucat in urma cu cateva luni. Atelierul infloreste in fiecare zi cu noi ingrediente, noi miresme si noi vise...
Am emotii, imi amintesc de mine acum trei ani cand au inceput sa-mi incolteasca in minte primele idei si nu-mi vine sa cred ca a trecut atata timp. Sunt recunoscatoare Celui de sus ca m-a indrumat si sprijinit pe tot parcursul drumului si sper din suflet sa nu dezamagesc. 

"Every great dream begins with a dreamer. Always remember, you have within you the strength, the patience, and the passion to reach for the stars to change the world."
Harriet Tubman

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Esentele Ameliei Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger

Visit InfoServe for Blogger backgrounds.